Vi bruker Bring og Posten og SmartKargo for levering av varer. Alle pakker får strekkode og sporingsnummer slik at pakken kan spores underveis.
I utsjekken på vår nettbutikk kan du velge mellom disse leveringsmetodene:
- Utlevering til nærmeste Post i Butikk. Du mottar melding når pakken er klar til henting, via tekstmelding, hentelapp eller i Posten-appen.
- Levering til postkasse med RFID-sporing. Dette forutsetter at pakken får plass i din postkasse.
Er den for stor eller postkassen er full, vil sjåfør levere pakken i pose på døren. Etasje-informasjon eller bruksenhetsnummer må angis i adressen, hvis du bor i leilighet. Døren må være tydelig merket med mottakers navn eller bruksenhetsnummer.
Har ikke sjåføren anledning til å levere med pose på dør vil pakken bli utlevert til nærmeste Post i Butikk.
-Levering hjem på døren mellom 1500-2200. Posten varsler deg før levering.
-Levering med bedriftspakke mellom 0800-1600, mandag til fredag.
- Bring Delivery Curbside. Om ordren er så stor at den må pakkes på pall sendes det med lastebil og blir levert hjem til deg på fortauskant. Bring ringer å avtaler levering før de kommer.
-Utlevering på vårt hentelager mellom 0800-1600, mandag til fredag. Du mottar melding fra lageret når varen er klar til utlevering.
- Widerøe Smart. På utvalgte postsoner kan varene sendes som flyfrakt, normalt vil varene kunne leveres neste dag eller samme dag, avhengig av bestillingstidspunkt . Pakken blir da levert på hjem på døren.
Kommentarer
0 kommentarer
Artikkelen er stengt for kommentarer.