Det er viktig for oss at du føler deg godt ivaretatt når du bestiller hos oss så om du ønsker å returnere et produkt er vårt mål å behandle din retur så raskt og effektivt som mulig.
For dine kjøp gjelder en angrerett på 14 dager. Og ønsker du å bytte, levere tilbake eller reklamere en vare kan du enkelt gjøre dette ved å få et returnummer fra kundeservice.
En retur forutsetter at varen er i original innpakning, ikke forsøkt montert og i samme stand som da du mottok den.
Dersom du har bestilt feil og vil bytte et produkt så må du dekke returfrakten selv - ref. kjøpsloven.
Om det er vi som har sendt deg feil vare så sender vi deg pakkelapp for å returnere pakken og vi dekker da returfrakten.
NB! Viktig at varen er i originalinnpakning og ikke forsøkt montert. Bestillingsvarer tas normalt ikke i retur.
Under viser vi gangen i hvordan det fungerer.
1. Du kontakter kundeservice på info@reservedel.no og gir beskjed at du ønsker å returnere. Om det blir godkjent får du et returnummer.
2. Sammen med varen legger du ved pakkseddel og merker tydelig med returnummer.
3. Når vi mottar delen i retur krediterer vi delen og/eller overfører penger til kontoen din (dette tar ca. 1 til 2 uker).
Retur adresse:
Reservedel AS
Industriveien 20A
2020 Skedsmokorset
Merk med "returnummer"
Kommentarer
0 kommentarer
Artikkelen er stengt for kommentarer.